zondag 15 maart 2020

Ja, maar neen

De toneelvoorstelling was dit jaar fantastisch!
Zo bleek uit de reacties van vele kinderen.

Ik vond het leuk, nu weet ik dat ik niet meer alleen ben. 
Ik vond het heel grappig toen ik die onderbroek zag.
Ik vond het grappig omdat ze ruzie maakte, dat ze zich verstopten achter het kastje om andere kledij aan te doen.
Het was grappig, supertof en ook de max!
Ik vond het cool, tof en muzikaal want er was veel muziek aanwezig.
Ik vond het leuk omdat er gekke liedjes en leuke toneeltjes bij waren.
Ik vond het heel gek maar ook superleuk en grappig, dankjewel!
Ik vond het tof omdat er grappige stukjes bij waren.
Ik vond het origineel.
Ik vond het leuk, grappig, gek, een spektakel, super de puper :) mooi, het was toppie!
Ik vond het een hele leuke show.
Het was grappig dat ze LDVD (liefdesverdriet) had.
Ze maakten de hele tijd grapjes.
Ik vond het speciaal omdat er veel muziek in zat.
Het was leuk omdat ze voor elk verhaal passende kledij hadden.
Het waren fantastische liedjes en acteurs!
Het was plezant dat iedereen eens mocht roepen en er was veel drama.

IMG_5844.jpg
Klik om de link om nog eens goed mee te zingen!
https://www.theatersputnik.com/liedjes